beKERJA lebih GIGIH - berUSAHA lebih KUAT - berDOA lebih KERAP - berFIKIR lebih MATANG - berTINDAK lebih TEPAT

Tuesday, September 1, 2009

Novel Baru


Semalam temanin bapa dan mak aku berjln di tesco... tapi bukan nak teman sgt pun, sja nak berjln2 sempena cuti hari merdeka ni. Memula ingat nak follow je diaorg sambil menolok troli, aku mmg suka main dgn troli tu... wakaka... tapi msa naik je tangga karan (eskalator) ada toko buku baru... GRAMEDIA, terus aku ckp kat mak ayh aku, diaorg jln la dulu aku nak membuat persinggahan kejap kat sna... aku tgk buku2 dia tersusun elok cuma x dikategorikan mcm kat tempat lain... tapi buleh faham la jg... aku benti lama gak la dkt buku2 komputer, yg menarik, byk jg la buku2 komputer dlm bahasa melayu... gud2x.... Pastu aku gi dkt rak lain lak, waduh... sume buku2 indonesia... punya la byk... aku pun mula la membelek satu persatu...yang paling byk buku ayt2 cinta dan setanding dgn nya... Pastu aku capai satu buku(yg kat ats tu la)... aku baca... menarik jg... siap ada yg kata setanding ayat-ayat cinta... aku pun beli la... semlm aku dah mula membaca... menarik, mantap dan best... buku ni dah lama kuar, taun 2008, aku je yg tak tau... tapi elok la baca... kembalikan kenangan ayat-ayat cinta... dan kata buku ni lgi, sapa yg rasa nak berpoligami, baca la buku ni... sbb katanya, ada kena mengena, walaupun bukan aku minat sgt bab poligami ni, cumanya, aku suka buku2 tulisan penulis indonesia ni, sbb kebanykkannya bercirikan keagamaan yang tak melampau... sesuai la utk ilmu pengetahuan kita yg cetek ni... terbuai la jg...

No comments: