beKERJA lebih GIGIH - berUSAHA lebih KUAT - berDOA lebih KERAP - berFIKIR lebih MATANG - berTINDAK lebih TEPAT

Wednesday, June 17, 2009

menyusahkan hidup aku betulll

Kenapa ada manusia semcm tu... bila aku dah buleh lupakan dia, tetiba dia dtg menjengah tanya khabar, hulurkan salam, tunjukkan rasa, dan sekelip mata berubah... kununnya aku yang mengganggu kehidupan dia... selama dia menghilang tak pernah pun aku mengganggu tetiba kini dia nak kata aku lak yang dok kaco. adoi penin aku... berlebihan salah, xwat lansung pun slh.... apa cerita ni... kalau nak sgt terjun lombong, jgn ajk org lain... ni x, bila dah ada org yang sanggup, dibiarkan org tu yang terjun sorg2. melampau punya manusia... nak sumpah jdi batu, takut kena pda diri sendiri. nak maafkan, takut buat balik sbb dah byk kali sgt dok buat benda yang sama.... geram nya aku dengan perangai yang sorg ni... dah bahagia tu sudah2 la...korg jgn amek kesah la yer... sesekali aku nak meroyan kat blog sendiri...

2 comments:

chafizomie said...

kalau yang sorang tu bodoh?, yang sorang lagi perlu jadi bijak!

...pesan seorang yang peduli pada saya.

sekadar mengingatkan kepada seorang lagi manusia yang saya peduli.

=) be strong

de FiZLe said...

thanks...gud juga...