beKERJA lebih GIGIH - berUSAHA lebih KUAT - berDOA lebih KERAP - berFIKIR lebih MATANG - berTINDAK lebih TEPAT

Wednesday, October 7, 2009

person in charge....




haha.... dua keping gambar dalam baju yang berbeza tapi gaya yang sama... adoi... mcm x reti nak bergaya jer... mmg x fotosintetik betui... apapun berbanggalah dengan apa yang kita ada... tidak pernah mengimpikan sesuatu yang hebat, tapi amat berharap melakukan sesuatu yang hebat untuk kegembiraan orang lain... segala yang hebat akan bermula dengan sesuatu yang kurang hebat kerana yang hebat juga pernah melalui pengalaman kurang hebat...walaupun aku mmg x hebat tapi tetap teringin menjadi hebat. Jadilah sebutir permata yang sentiasa bersinar (bersinar sgt ke permata) dan berkilau, juga jadilah sesuatu walau dimana pun kita berada.

2 comments:

adeqya84 said...

mcm kenal je lokasi no 2 dalam gambar...hehe....;)

de FiZLe said...

wakaka.... time sume org tiada di ofis, proses tersebut dijalankan...