beKERJA lebih GIGIH - berUSAHA lebih KUAT - berDOA lebih KERAP - berFIKIR lebih MATANG - berTINDAK lebih TEPAT

Wednesday, December 30, 2009

Malang Pulak

Lagi 10min sebelum berakhirnya hari jadi aku yg ke 26 aritu, baru bersiap2 nak tidur, aku ke tandas, then boleh pulak tergelincir. Dek sebab nak mengelak dri jatuh, kaki kiri aku dengan selamber nyer menendang dinding batu kat depan. Ibu jari aku paling dulu kena. Perghhh,... dia punya rasa mcm nak kuar air mata tuh....


Pastu aku leh jln sikit ke depan, then aku tgk jari tu bengkok sikit, aku pun lg selamber badak, turn sendiri la jari tu bg lurus balik. dan habuan nyer kaki aku bengkak, dapat mc 2 ari. huhu... doc tu boleh la bantai gelak dgr cerita aku... x patut betoi... tp xpa la... dah nasib badan kan... pasni kena la berhati2....

No comments: