beKERJA lebih GIGIH - berUSAHA lebih KUAT - berDOA lebih KERAP - berFIKIR lebih MATANG - berTINDAK lebih TEPAT

Wednesday, December 30, 2009

Selamat Hari Lahir Untuk Aku

27th December adalah hari lahir aku... waktu cuti, x sempat nak masukkan entry... arini aku punya kesempatan nak merapu dan mengepost gambar2 sekitar ari jadi aku yang lalu... huhu baru masuk 26 ok.... hehe...
ada org bg dkt aku kek ni... hantar dri jauh, sangat sedap dan kek ni buat aku sangat2 terharu. Sungguh aku penah dpt kek sebelum ni, tp tidaklah sehebat dan sebermakna kek ni... thanks kepada yang sudi bg kek ni... menarik kan kekreatifan nyer...tiada kata yg mampu diungkaikan..taun depan bg la lagi... hehehe...
ni pulak kek yg mak aku bg... sangat sedap dia punya cream, tp sbb aku dah mkn kek yg org bg dkt aku tu lebih, jd kek ni aku mkn sikit, esok nyer baru aku mengkedarah bg hbs... thanks mom... mak aku mmg bab2 ni dia pandai.. hehe...


Dan aku juga dpt hadiah, 3, 1 dri org yg juga jauh, 1 dari sepupu aku yg dok dkt umh dan mak ayh aku. Dan sume yg aku dpt sgt mahal dan berguna utk aku... thanks so much... i love u all... hehe...

No comments: