beKERJA lebih GIGIH - berUSAHA lebih KUAT - berDOA lebih KERAP - berFIKIR lebih MATANG - berTINDAK lebih TEPAT

Sunday, December 6, 2009

9 Nyawa

Ni gambar aku amek sendiri... apapun... setelah di khabarkan buku ni dah otw nak kuar pasaran, buat aku teruja sgt2 nak mencari. Mula2 ada entry aku baca kat internet kata kuar bulan 1 taun depan, tp ada member bgtau lak yg dah kuar minggu lepas. Aku pun mencari la ke serata alam. 3-4 kali kal popular dok kata x sampai2 lagi... tensen gaka ku menunggu. Kal member kat kl pun x dpt lagi.
Last hujung minggu baru ni, aku p quensbay, tgk kat border, xdak, tgk kat popular dia pun xdak, pastu aku gerak g gurney plaza, tgk kat MPH... memula dia kata xtau,, pastu bila check kat sistem, ada 5 buah, aku apa lagi desak dia suh bg la. Cari la dkt rak, xdak, pastu dia kata kejap tgk kat stor. aku ikut skali la masuk dlm stor dia cri buku tu. Last2 ada. hehe,...
Dan skrang aku sedang mengabaikan kerja kerana nak menghabiskan pembacaan buku nie... Memang sgt2 best. Biasa la, Ramlee Awng Murshid... hehe... Tahniah la kepada beliau, hasil penulisan yang menakjbkan. X sia2 aku bersusah payah mencari.
Buku yang akan datang katanya, sambung laksamana sunan, tpi dah xdak citer pasal watak haryati dan dani, citer sunan dgn watak baru... balik ke zaman kesultanan melayu melaka 1511. Wah makin teruja aku nak baca... Gud luck to my best author... sdr ramlee awng murshid...

No comments: