beKERJA lebih GIGIH - berUSAHA lebih KUAT - berDOA lebih KERAP - berFIKIR lebih MATANG - berTINDAK lebih TEPAT

Monday, August 10, 2009

Keceriaan

Minggu lepas bos baru dah masuk ofis... tapi disebabkan aku bercuti semlm barulah dapat jupe ngan dia... So good walaupun nampak tegas. Apapun selepas berjupe dan berckp2 best juga la... hehe... gud luck bos... selamat menjalankan tugas anda.
But to my bos, sori la today aku nak menjalankan kerja2 yang tak berpekdah sikit kendian aku nak belah dan melakukan benda yang lagi best. huhu...hopefully pengakhiran arini dengan sesuatu yang menarik dan best. Bukan selalu pun buleh wat cenggini... thanks ek to someone yang sudi tu.
Tapi pagi ni siapkan report dan progress sistem... aduyai dah lama aku tak wat benda ni... zaman keje kat sepadu dulu ada la juga. Tapi better to start from now... kang mesyuarat tergezut.... jenuh nak menggelabah aku nak wat... hehe...

No comments: