beKERJA lebih GIGIH - berUSAHA lebih KUAT - berDOA lebih KERAP - berFIKIR lebih MATANG - berTINDAK lebih TEPAT

Wednesday, August 5, 2009

Selamat

Menakutkan sungguh dari semlm lagi ramai juga yg jupe aku dok kata baik gi cek kang kna h1n1 kang naiya kawan2 dan sedara mara. Adoi.... risau aku... dah la aku ni pemalas nak gi baris dan menanti serta berjumpa ngan doktor. Tapi dah malam semlm satu malam aku xleh tdr sebab teruk sgt sakitnya, so td aku baru je selesai berjumpa dgn doktor.
Doktor kata jgn risau mmg bukan h1n1 (selamat) tapi doktor ckp aku ni byk sgt bekerja kununnya la... dok gi merata mcm ahli nujum lak, mana dia tau pun aku tak tau... aku tak ckp pun. xkan la dia pun baca blog aku... haha... last2 dia bg 2 hari mc. Dia suh aku rehat je kat umh. Aku pun dgn selamber nyer amek la. Sok smpi ahd aku nak berehat dgn serehat2nya. Sambil nonton tv dan jln2. Jgn kaco aku yer... Apapun nasihat, ubat dan mc yg diberikan aku kena juga la membyr sejumlah wang... adoi kopak2... sbr je la... demi takotkan virus yg melanda negara. Apapun aku doakan agr kwn2 aku jg terhindar dri penyakit ni.

No comments: