beKERJA lebih GIGIH - berUSAHA lebih KUAT - berDOA lebih KERAP - berFIKIR lebih MATANG - berTINDAK lebih TEPAT

Tuesday, August 18, 2009

Sapa Yang Akan Menang




Umat islam akan menyambut bulan ramdhan, entry utk bulan ramadhan nanti aku wat yer. Sekarang sja nak terjun ke bidang politik kejap. Dulu aku ada sorg kawan yang agk2 suka membaca dan berbncg psl pilihanraya, pihak kerajaan dan pembangkang. Kadang2 smpi bergaduh2 nak mempertahankan sesuatu yang belum tentu betul atau pun salah. Kami pulak yang lebih2. Padahal bukan ada apa sgt pun. Kali ni aku tak dpt la nak berbncg dah dgn dia. Rindu pulak. hehe... Tapi sapa la yang akan menang utk pilihanraya kecil N11, DUN Permatang Pasiq ni... kena eja pasiq, org sini ckp klu g dkt sna sebut pasir, sah2 org tau tu org luar... so kna la ckp pasiq. haha... so En.Rohaizat(BN) atau En. Salleh (PAS) pd 25 Ogos bersamaan 4 ramadhan nanti. Marilah mari... pergi mengundi... haha... teringat pulak msa pilihanraya kampus dulu2...

3 comments:

de FiZLe said...

PAS menang... tahniah...

pangeran_fansurie said...

bukan pasiq la..pasiaq

de FiZLe said...

hahaha... yer la...