beKERJA lebih GIGIH - berUSAHA lebih KUAT - berDOA lebih KERAP - berFIKIR lebih MATANG - berTINDAK lebih TEPAT

Tuesday, August 4, 2009

Novel Baruku

Semalam aku berjalan-jalan di Megamall, pastu aku singgah dekat popular saja nak lyn novel baru. Mula ingat mcm nak beli satu jer, tapi malang la kan, dah lama sgt aku dok kat situ, aku beli dua terus la. Dari cover dan profil penulis mmg menarik la. Sebab dua-dua penulis ni aku penah baca hasilan penulisan dia, dan kali ni gaya penceritaan nampak berbeza terutamanya Tarikh Luput Cinta... hehe... aku bukan pandai pun nak mengulas, biar aku baca dulu... baru tau best ke x...



p.s: Semalam dah satu malam aku takleh tdr sebab sakit pala dan selesema, jd dah separuh juga la buku Tarikh Luput Cinta ni aku baca....

4 comments:

quezie said...

Bana,nak pinjam buku "tarikh luput cinta" ni jgk..huhuhuhuh

de FiZLe said...

beratur la... ada lgi org nak pinjam... wakaka...

Intan Qistina said...

best x citer rasuk tu?

de FiZLe said...

best juga la....