beKERJA lebih GIGIH - berUSAHA lebih KUAT - berDOA lebih KERAP - berFIKIR lebih MATANG - berTINDAK lebih TEPAT

Monday, August 17, 2009

Kepeningan... Keheranan... Kegilaan...

Dah dua bulan lebih aku keje kat sini, dan dah hampir 70% aku dah siapkan laman web ofis ni. Dibangunkan menggunakan benda2 yg jarang aku pakai, mmg amek masa dan menguji kesabaran. Dan paling malang semlm aku terpaksa mendelete sume benda yang dah dibuat hanya kerana kesilapan yang x mampu dielakkan dan terpaksa mereconstruct semula laman web ni dengan lebih baik lagi... penin... penin....
Aku pakai frenster sejak taun 2002. Aku penah ajar org lain dan mempromote org lain untuk pakai. Tu dulu la... Skrang dan jarang sgt buka. Cuma akhir-akhir ni, aku punya viewers dtgnya dri bdk2 smkant dan philipines, dan yang dok add aku pun dri smkant dan philipines, aku x kesah la yg dri smkant sbb aku mmg x-smkant yg dri philipines ni, aku cek dkt profile xdak pulak aku tulis aku ni dri sana, tapi yg dok add aku ni knp... heran... heran....
Ha ni yang best, aku dah ada beberapa cerita melayu yang baru sja aku download dlm minggu lepas dan minggu ni antaranya; syurga cinta, apa kata hati, da di du, dunia baru the movie, histeria, jangan pandang belakang congkak, los dan faun, senario episode 1, sepi, sifu dan tongga, susuk dan talentime dan sedang menanti congkak... gila... gila...

2 comments:

Cikgu Nort said...

hehehe...ada secret admire dr filipina tu....cewah!

Penerang Cahaya Jalan said...

alamak... jgn la secret admire lak... jenuh nak lyn... jd ayam dgn itik la jwb nyer. wakaka...